Veelgestelde vragen

Bestellen

  • Hoe plaats ik een bestelling?

    Je kunt bij Easy Ergonomics op de volgende manieren bestellen. Wij hebben de bestelprocedure zo “easy” mogelijk gemaakt. Je hoeft slechts enkele gegevens in te voeren om een account aan te maken of je kunt zelfs bestellen zonder een account aan te maken. Wij geven de voorkeur aan bestellingen via onze website voor een efficiënte afhandeling en spoedige verzending van de bestelling.

    Het is mogelijk om te bestellen via de volgende manieren:

  • Hoe kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

    Wijziging of annulering van de bestelling is geen probleem en kun je eenvoudig opgeven per e-mail info@easy-ergonomics.nl of door te bellen met onze klantenservice +31-413-230000. Echter, zodra we de bestelling verzonden hebben is dit helaas niet meer mogelijk. Je kunt nog wel het pakket weigeren aan de deur, waardoor het pakket automatisch aan ons geretourneerd wordt.

  • Hoe weet ik of mijn bestelling is gelukt?

    Tijdens het bestelproces wordt gevraagd naar je e-mailadres. Naar dit e-mailadres zal een orderbevestiging van de bestelling gestuurd worden. Ontvang je binnen 10 minuten geen orderbevestiging, neem dan even contact met ons op via info@easy-ergonomics.nl.

  • Is het mogelijk om een proefbestelling te plaatsen?

    Easy Ergonomics streeft naar 100% klanttevredenheid. Wij bieden onze klanten daarom de mogelijkheid om onze producten gedurende 30 dagen op proef te gebruiken middels een Proefplaatsing. Een proefplaatsing is een extra service met een aantal voordelen:

    • Je krijgt de kans om maximaal 4 producten (of meer stuks in overleg) per proefplaatsing te testen. Dit kunnen 4 verschillende producten zijn, maar ook 4 producten uit dezelfde productcategorie. Wil je graag advies bij de keuze, neem dan contact op met onze adviseurs.
    • Gedurende deze 30 dagen mag je de producten daadwerkelijk gebruiken, in je eigen werkomgeving, om te ervaren of de producten geschikt zijn voor jou of je collega’s.
    • Indien bij gebruik van de producten blijkt, dat er producten zijn die je niet bevallen, kun je deze aan ons retourneren.

    Als het bovenstaande je aanspreekt, kun je vrijblijvend gebruik maken van een proefplaatsing. Bestel eenvoudig via de website door te klikken op de button PROEFPLAATSING bij het product of PROEFPLAATSING aan te vinken in het winkelmandje bij het desbetreffende product.

    Uiteraard kun je ook per email of telefonisch een proefplaatsing aanvragen.

    Bij bestellingen boven € 25 excl. BTW worden geen verzendkosten gerekend. Stuur je producten retour en komt daarmee uw uiteindelijke bestelling onder € 25,- excl. BTW, dan worden er verzendkosten in rekening gebracht.

    Een proefplaatsing is een speciale service, anders dan het wettelijk retourrecht voor consumenten. Hiervoor gelden daarom mogelijk andere voorwaarden dan gebruikelijk.

Betalen

  • Wat zijn de betaalmogelijkheden?

    Je kunt bij Easy Ergonomics gebruik maken van de volgende veilige betalingsmethoden:

    • iDeal
    • Kopen op rekening (alleen bedrijven, overheid, instellingen)
    • Vooruitbetalen
    • Creditcard (VISA / Mastercard)
    • Banktransfer
    • PayPal
    • Klarna
  • Betaling mislukt of geweigerd?

    Is de iDeal, Mastercard, Visa, Paypal of Klarna betaling mislukt? Check allereerst of het geld van je rekening is afgeschreven of niet. Is dit niet het geval? Dan kun je direct opnieuw een bestelling plaatsen. Is het geld wel van uw bankrekening afgeschreven maar heb je nog geen orderbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze adviseurs via info@easy-ergonomics.nl of telefonisch via +31-413-230000.

  • Hoe werkt een terugbetaling?

    Hoe wij je terugbetalen ligt volledig aan de wijze waarop je hebt betaald. De terugbetaling vindt altijd plaats op dezelfde manier als je betaald hebt. Bijvoorbeeld: Heb je met iDeal betaald? Dan boeken wij de betaling terug via iDeal. Wanneer je met een creditcard hebt betaald, wordt de betaling via de creditcard terugbetaald. Hou bij een terugbetaling via creditcard rekening dat het enige tijd kan duren voordat je het geld terug ontvangt. Dit is afhankelijk van hoe je creditcardmaatschappij de betaling afhandelt.

  • Ik heb geen terugbetaling ontvangen

    Het afhandelen van een retourzending duurt meestal slechts enkele dagen tot een week. Wij adviseren je om minstens 7 dagen te wachten op de terugbetaling. Staat het bedrag dan nog niet op je rekening? Neem dan contact op met onze adviseurs via info@easy-ergonomics.nl of telefonisch via +31-413-230000.

Bezorgen

  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?

    Easy Ergonomics streeft een zo snel mogelijke levertijd na. Wij houden zelf voorraad aan in onze eigen magazijnen. Onze website geeft een voorraadindicatie aan. Deze voorraadindicatie is gebaseerd op minimaal 1 stuks. Het kan voorkomen dat, wanneer je meerdere en/of verschillende producten besteld dat de levertijd iets langer is. Wij proberen je hiervan zo goed mogelijk op de hoogte te houden. Producten die op voorraad zijn, hebben doorgaans een levertijd van 1 tot max. 3 werkdagen. Het kan helaas wel eens voorkomen dat een product niet (of niet voldoende) op voorraad is. Mocht een product op het moment van bestellen niet (of niet voldoende) op voorraad zijn, hou dan rekening met een levertijd van 3 tot 7 werkdagen. Wij zullen je informeren over een de verwachte levertijd. Je kunt ten allen tijde de verwachte levertijd of actuele voorraad opvragen per email info@easy-ergonomics.nl of telefoon +31-413-230000.

  • Hoe worden de producten bezorgd?

    De bestelling wordt verstuurd via GLS of PostNL Pakketservice.

  • Wat zijn de verzendkosten?

    Bij een bestelling vanaf  € 25,- ex btw worden geen verzendkosten in rekening gebracht. Bij een bestelling onder € 25,- ex btw worden wel verzendkosten gerekend. De verzendkosten binnen Nederland en naar België zijn € 6,25 euro ex btw per bestelling. Deze kosten kunnen worden verhoogd door prijswijzigingen bij vervoerders.

  • Hoe kan ik mijn order traceren?

    De pakketten die verzonden worden kunnen online getraceerd worden.

  • Kan ik een aflever dag en/of leveringstijd kiezen?

    Het is niet mogelijk om een leveringstijd aan te geven. De pakketservice bepaalt het dagdeel waarop u geleverd krijgt aan de hand van de geplande route van de chauffeur.

  • Kan ik mijn bestelling afhalen?

    Het afhalen van bestellingen is door ons logistiek proces helaas niet mogelijk.

Retourneren en ruilen

  • Kan ik mijn bestelling retourneren of ruilen

    Het is altijd mogelijk dat het door jou bestelde product niet aan de verwachting of wens voldoet. Als consument heb je bij Easy Ergonomics het recht om binnen 14 dagen na ontvangst het artikel zonder opgaaf van reden te retourneren.

  • Hoe werkt het retourproces?

    Als je een product binnen 14 dagen retour wilt zenden, dan vragen wij je om de retourzending van te voren aan te melden via returns@easy-ergonomics.nl. Graag horen wij welke producten er retour komen en de reden van retour.

    Bij het retourneren van een bestelling is het belangrijk dat je het product op de juiste manier verzendklaar maakt. Dat wil zeggen:

    • Plaats het product netjes terug in de originele productverpakking, zoals je het product ontvangen hebt.
    • Vervolgens verpak je het complete product inclusief productverpakking in een verzenddoos, inpakpapier of noppenfolie.
    • Voeg altijd een begeleidende brief toe of een kopie pakbon / kopie factuur, zodat duidelijk is wie de afzender is.
  • Wat is de status van mijn retour? 

    Retourzendingen worden meerdere keren per week verwerkt door onze medewerkers. Als blijkt dat de retourzending aan de voorwaarden voldoet, wordt het aankoopbedrag inclusief eventuele verzendkosten binnen maximaal 14 dagen terugbetaald. Mocht een retourzending niet aan de voorwaarden voldoen, dan kan de retourzending geweigerd worden of er kunnen kosten in rekening gebracht worden.

  • Wat zijn de retourvoorwaarden?

    Een retourzending dient aan een aantal voorwaarden te voldoen:

    • Aanmelding van een retouraanvraag binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling.
    • Het product dient in de originele en onbeschadigde verpakking te zitten.
    • Niet schrijven of plakken op de productverpakking.
    • Het product dient onbeschadigd te zijn.
    • Het product dient compleet te zijn met losse accessoires en handleidingen.
    • Online of telefonisch besteld is (koop op afstand)
    • De retourzending dient goed ingepakt te zijn in een verzenddoos, zoals je het product ontvangen hebt.
    • Retourzendingen dienen voldoende gefrankeerd te zijn. De retourkosten zijn voor eigen rekening.

    Fout:

    • Niet verpakt in een verzenddoos
    • Stickers of geschreven op de originele productverpakking
    • Geen begeleidende brief of geen afzender vermeld.

    Goed:

    • Verpakt in verzenddoos
    • Begeleidende brief of afzender vermeld.
  • Mijn bestelling is defect geleverd, wat moet ik doen?

    Is uw bestelling defect of beschadigd geleverd? Neem contact op met onze adviseurs. We zullen er alles aan doen om dit probleem op te lossen.

    We zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot  17.00 uur via telefoonnummer +31-413-230000 of per e-mail via info@easy-ergonomics.nl

  • Mijn bestelling is incompleet geleverd, wat moet ik doen?

    Is de bestelling incompleet geleverd? Neem contact op met onze adviseurs. We zullen er alles aan doen om dit probleem op te lossen.

    We zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot  17.00 uur via telefoonnummer +31-413-230000 of per e-mail via info@easy-ergonomics.nl

Klantenservice

  • Hoe kan ik contact opnemen met jullie?

    We zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot  17.00 uur via telefoonnummer +31-413-230000. Je kunt ons ook via de e-mail bereiken via: info@easy-ergonomics.nl of met onze adviseurs chatten via de website.

  • Hoe worden klachten afgehandeld?

    Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. De grote tevredenheid van onze klanten is terug te zien in de zeer hoger score die wij ontvangen in de geschreven reviews, namelijk een gemiddeld cijfer van een 9,1 via de onafhankelijke beoordelingssite Feedbackcompany. Toch kan het wel eens voorkomen dat het mis gaat en je een klacht wilt indienen. Mocht dat zo zijn, neem dan direct contact met ons op. We lossen het graag voor je op. Je kunt ons op werkdagen telefonisch bereiken via telefoonnummer +31-413-230000 of per e-mail via info@easy-ergonomics.nl. Daarnaast kun je met onze adviseurs chatten via de website.

  • Heb ik garantie op mijn producten?

    Easy Ergonomics staat garant voor de kwaliteit van haar producten en diensten, met dien verstande dat de garantie niet verder gaat dan in de hierna volgende bepalingen is vermeld. Op alle producten en diensten wordt minimaal een jaar garantie verleend. Voor consumenten geldt een garantietermijn van 2 jaar.

    Zakelijke aankopen: De garantie met betrekking tot de door Easy Ergonomics geleverde producten beperkt zich, zowel voor wat betreft de inhoud als de duur ervan, tot de door de fabrikant toegekende garantie.

Veiligheid en privacy

  • Wat is jullie privacy beleid?

    Easy Ergonomics respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij waarderen het vertrouwen dat u in ons stelt en wij zullen daarom uiterst zorgvuldig met uw gegevens omgaan.

    Easy Ergonomics gebruikt uw gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Voor het overige zullen wij deze gegevens uitsluitend gebruiken met uw toestemming.

    Easy Ergonomics zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling. Als u een bestelling plaatst, hebben we uw naam, e-mailadres, afleveradres en betaalgegevens nodig om uw bestelling uit te voeren en u van het verloop daarvan op de hoogte te houden.

    Wij gebruiken uw e-mailadres slechts om uw bestelling af te ronden en indien u zich ingeschreven heeft voor onze nieuwsbrief, om u op de hoogte houden van mededelingen en interessante aanbiedingen. Wilt u geen emails meer van ons ontvangen, dan kunt u zich te allen tijde uitschrijven door een mail te sturen naar info@easy-ergonomics.nl. Wij sturen u dan geen mailings meer.

    Mocht u nog vragen hebben over de Privacy Policy van Easy Ergonomics, neem dan contact met ons op per e-mail info@easy-ergonomics.nl. Onze medewerkers helpen u graag verder als u informatie nodig heeft over uw gegevens of als u deze wilt wijzigen.

  • Waar vind ik de Algemene voorwaarden?

    Je kunt de Algemene Voorwaarden van Easy Ergonomics vinden op deze pagina.

  • Wat zijn Cookies?

    Om uw winkelmandje en persoonlijke gegevens op te kunnen slaan, maken wij gebruik van een zogenaamd cookie. Deze cookie bewaart uw bestelmandje en persoonlijke gegevens op onze server. Dit houdt in dat u bij een 2e bezoek aan onze website niet opnieuw al uw persoonlijke gegevens in te voeren. Wilt u niet dat uw persoonlijke gegevens onthouden worden dan kunt u deze cookie deactiveren.

    Zoals elke andere webshop houden we door middel van een cookie bij welke pagina’s worden bezocht en hoe intensief onderdelen van worden gebruikt. Op deze manier kunnen we onze site nog beter aanpassen aan uw wensen. Wij gebruiken deze gegevens nadrukkelijk niet om een profiel van onze bezoekers samen te stellen.

  • Veilige betaalomgeving

    Easy Ergonomics zal je persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling. Onze werknemers en door ons ingeschakelde derden zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van je gegevens te respecteren. Je persoonlijke gegevens zijn veilig bij Easy Ergonomics. Zo worden de transactiegegevens versleuteld over internet verstuurd zodat afluisteraars geen kans krijgen. Voor het online betalingsverkeer werken wij samen met één van Nederlands bekendste en grootste betaalproviders: mollie.com

Zakelijk

  • Kan ik zakelijk bestellen op rekening?

    Bestel je bij Easy Ergonomics als ondernemer, instelling of overheid, dan kunt u bij ons op rekening bestellen. Wij hanteren voor zakelijke klanten een betalingstermijn van 30 dagen, na de factuurdatum. Een bestelling plaatsen “op rekening” doe je heel eenvoudig via onze website.  Voor alle bestellingen op rekening wordt een controle uitgevoerd naar kredietwaardigheid. Indien nodig kunnen wij vragen op een andere manier te betalen. Nadat wij de gegevens gecontroleerd hebben, sturen wij de producten toe inclusief een factuur met een betalingstermijn van 30 dagen.

  • Hoe plaats ik een zakelijke bestelling?

    Wil je zakelijk op rekening bestellen via de website, geef dit dan aan bij het afronden van de bestelling. Vul alle gegevens zoals btw-nummer correct en zo volledig mogelijk in.

    Heb je nog vragen, neem dan contact met ons op via info@easy-ergonomics.nl of per telefoon via +31-413-230000.