Verzending & Levering

Uw bestelling wordt verstuurd via PostNL. In uitzonderlijke gevallen maken wij gebruik van GLS pakketdienst.

Verzendkosten

Voor bestellingen vanaf  € 25,- ex BTW worden geen verzendkosten in rekening gebracht. Bestellingen onder € 25,- ex BTW worden wel verzendkosten gerekend. De verzendkosten binnen Nederland en naar België zijn € 6,25 euro ex BTW per bestelling, ongeacht het aantal producten dat u besteld.

Moment van bezorging

Na uw bestelling ontvangt u een email. Daarin staat aangeven wat het verwachtte moment van levering is. Ook kunt u hier een ander aflevermoment aangeven. Tevens heeft u de optie om uw pakket bij een Pakketpunt te laten leveren. Houdt u er a.u.b. rekening mee dat nooit 100% garantie gegeven kan worden over het aflevertijdstip.  

Uw order traceren

De pakketten die verzonden worden per PostNL kunnen online getraceerd worden. na verzending ontvangt u een email waarmee u uw bestelling kunt traceren.

Afhalen

Helaas is het niet mogelijk om bestellingen af te halen.

Levertijd

Easy Ergonomics streeft een zo snel mogelijke levertijd na. Wij houden doorgaans voldoende voorraad aan in ons magazijn. Producten die op voorraad zijn, hebben doorgaans een levertijd van 1 tot max. 3 werkdagen. Het kan helaas wel eens voorkomen dat een product niet (of niet voldoende) op voorraad is. Mocht een product op het moment van bestellen niet (of niet voldoende) op voorraad zijn, dan dient u rekening te houden met een levertijd van 3 tot 7 werkdagen. Wij zullen u informeren over een de verwachte levertijd. U kunt ten allen tijde de verwachte levertijd opvragen per email info@easy-ergonomics.nl of telefoon +31-413-230000.

Leveringsdag aangeven

Na uw bestelling ontvangt u een email. Daarin staat aangeven wat het verwachtte moment van levering is. Ook kunt u hier een ander aflevermoment aangeven. Tevens heeft u de optie om uw pakket bij een Pakketpunt te laten leveren. Houdt u er a.u.b. rekening mee dat nooit 100% garantie gegeven kan worden over het aflevertijdstip. 

Leveringstijd aangeven

Na uw bestelling ontvangt u een email. Daarin staat aangeven wat het verwachtte moment van levering is. Ook kunt u hier een ander aflevermoment aangeven. Tevens heeft u de optie om uw pakket bij een Pakketpunt te laten leveren. Houdt u er a.u.b. rekening mee dat nooit 100% garantie gegeven kan worden over het aflevertijdstip.